با نور پردازی و تصویر برداری ای که ترس ،غم ، نفرت ،ناامیدی و گاه امید بهت تزریق میکنه
دیالوگ ها
دین ، سو استفاده ازش
واگویه های "جون" و نگاهاش و اشکاش و امیدش و قدرتش و ضعفش و زن بودنش
این سریال با همه ی کثیفی هاش منو ول نکرد. و منو گریوند ، با "جون" ، "جنین" ،"مویرا" ،" امیلی" ...همه ی زن های محکوم به بازیچه شدن و تنهایی و درد.
#season1
بهمن...ما را در سایت بهمن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198