بیشتر مینویسم و کمتر با کسی حرف میزنم.
این بار بی حوصله نیستم ، متنفر نیستم، چندشم نمیشود از چیزهایی که میگذرد و از حرف ها و از دوباره و دوباره یادآوری کردن حرف ها.
اما دلهره دارم. مدنی ۷ میخوانم و ته دلم خالیست ، ویس پیاده میکنم و دلشوره دارم، پوست لبم را میکنم،موهام را باز و بسته میکنم ، دست هام را میذارم روی پیشانیم و صلوات میفرستم، قرآن میخوانم و توکل میکنم
بهمن...
ما را در سایت بهمن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208